מהו מטבח בשנת 2020? כתבה בוואלה על מטבחי דקל

איך הייתם מגדירים את עצמכם – קלאסיים, כפריים או חכמים? אמרו לנו ונאמר לכם איזה מטבח אתם צריכים בבית

המטבח כבר מזמן הפסיק להיות חלל ייעודי לבישול, טיגון, אפייה ואחסון מזון וכלים. ליתר דיוק, בסביבות סוף שנות ה-90, כאשר הופיעו הדירות הראשונות בישראל, נשבר הקיר המפריד בין המטבח לסלון ושני החדרים הפכו לחלל רב-תכליתי אחד גדול. במילים אחרות, המטבח הפך ללב הבית – לב הבית, הלב הפועם – ולכן ההשקעה בעיצובו חשובה.

על מנת לבצע משימה זו בהצלחה, כדאי מאוד להתאים את אופי המטבח לצרכי המשפחה – כלומר מידת השימוש במטבח לבישול, תדירות הבישול בבית, טעם אסתטי אישי. וכו. כמובן שגם לאיכות חומרי הגלם המשמשים לבניית המטבח ולרמת הבנייה יש חשיבות. ואכן, גם הסגנון חשוב – לחלקנו זה הדבר הכי חשוב – ופה נכנסת לתמונה “מטבחי דקל”, עם ארבעה מטבחים בארבעה סגנונות עיצוב עטורי פרסים (פופולריים במיוחד בישראל)

המטבח הכפרי

הסגנון הכפרי מקדם סביבה נוחה, חמה וידידותית. זה מכונה גם “סגנון פרובנס”, סגנון זה כולל תאורה הנגזרת מהשמש או הדמיה, רצפת פרקט, הרבה עץ (יחד עם זכוכית ונירוסטה) וצבעים חמים כמו מוקה, פסטל, בז’ ואפור

המטבח החכם

מטבח חכם הפך למטבח פופולרי בעקבות מופעי הבישול השונים והעולם האמיתי. דאגה נוספת היא הפופולריות הגוברת של הפיכת כל המחשבים הביתיים ל”חכמים”. ללא קשר, המטבח החכם נגיש כעת בקלות וגדל בפופולריותו משמעותית, זה בהחלט מועיל בהפיכת החדר למהנה ופרודוקטיבי יותר. במטבח חכם יהיה בין היתר מקרר חכם המהווה חלק מהמכשיר הסלולרי, ברז חכם המוקדש לחיסכון במים ותנור חכם שישלח הודעה לנייד כאשר האוכל מוכן.

המטבח הקלאסי

המונח “מטבח קלאסי”משמש לתיאור כמה מושגים הבאים לידי ביטוי בבתים רבים. עיצוב מסורתי “נפוץ” נחשב רגיל ונייטרלי. זה מאופיין בדרך כלל על ידי קירות מדורגים ותערובת של רהיטים בעיצוב אקלקטי ומגיע מדורות מרובים. לעומת זאת, עיצוב אירופי מסורתי מיוצג על ידי פריטים בעלי צורות ובד בעלי רמת ייצור גבוהה ומפורטת. על מנת לעקוף את הבנאליות המגדירה את המטבחים של ימינו, חיוני לתת לתריסים תפקיד בתהליך התכנון, כל עוד יש צורך בכך.

המטבח היוקרתי

בולט בייצור של סחורה עדינה לצד ניצול חומרי גלם יקרים ובלתי שכיחים, המרכיב הראשון בתהליך הוא יצירת עיטורים שלאחריהם איש מקצוע בחריטות מגזר העץ וניצול העץ האירופאי. בבחירת המטבח הזה יש להתייחס לעיצוב הבית הקיים, ולוודא שהוא מתאים לצורה, לסגנון ולצבע הבית.
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 0732649010

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: