מטבחים כפריים פרובנס

מטבחים כפריים פרובנס הם זאנר עיצובי שמשתייך למטבח הקלאסי של הצרפתים. מטבחים כפריים בסגנון פרובנס משדרים חמימות ולבביות, מטבח שעושה  חשק לבשל ולאכול.

מטבח פרובנס גדול ורחב שכולו אומר בישול ועשייה ומאופיין בסגנון כפרי. מטבח כפרי פרובנס מאכלס את רוב דיירי הבית והוא שוקק חיים ותנועה. מטבחים כפריים פרובנס מאופיינים פעמים רבות בווילונות ואלמנטים צבעוניים שמקורם מהטבע והאדמה. הוסיפו למראה זה עיטורי ברזל וחריטות עץ בנוסף לכיורי נירוסטה וברזי נחושת ותקבלו את המראה הביתי והייחודי אותו תמיד דמיינתם. מראה שאף אחד לא יישאר אדיש כלפיו ויקצור מחמאות מכל המבקר בו.

מטבחים כפריים פרובנס בעיצוב מטבחי הדקל

עם מעל ארבעים שנות יצור, חברת מטבחי דקל הינה מן הוותיקות בענף.  חברת דקל מטבחים מתמחה בתכנון, עיצוב ושיווק מטבחים מעוצבים המצעידים את החברה קדימה אל קידמת הטכנולוגיה של המחר. הניסיון שלנו ואיכות החומרים איתם אנו עובדים מבטיחות ללקוח מוצר ברמה הגבוהה ביותר תוך מירה על תוחלת חיים ארוכה במיוחד.

מטבחים עם פונקציונאליות מירבית

הגישה כיום היא שהמטבח הוא יותר ממקום בו רק מבשלים. אלא חלל בו ניתן לעבוד, לארח או סתם לשבת לקפה ולשוחח בנעימים. כיום יש הבנה כי הלקוח הוא המרכז ואם בעבר הגישה הייתה מכירת ארונות ומגירות למטבח, כיום יש הסתכלות רחבה יותר הכוללת בין השאר סוגי תאורה וניצול המרחב הפיזי החלל כדי ליצור מטבח בסגנון כפרי פרובנס המספק חוויה יוקרתית ונעימה תוך שמירה על סגנון ואיכות גימור ברמה הגבוהה ביותר. הגישה בעיצוב מטבחים כפריים פרובנס משלב פונקציונאליות ונוחות יחד עם פתרונות יצירתיים וחכמים לסדר וארגון. במטבחי דקל תוכלו לעצב את המטבח שלכם בדיוק איך שחלמתם עליו וברמה הגבוהה ביותר וזאת הודות לשילוב מנצח של טכנולוגיה מתקדמת, יצירתיות וניסיון רב שנים.

איך לעצב בסגנון פרובנס

כמובילים בחוד העשייה, מטבחי דקל מתמחים במגמות השולטות בעולם המטבחים המעוצבים. אנו נתאים את המטבח האידאלי עבורכם תוך בחירה בחומרים ובסגנונות המועדפים תוך התחשבות בגורמים פונקציונליים אשר שמים את הנוחות והעשייה במרכז. במטבחי דקל תוכלו למצוא מבחר עצום של סגנונות; בין אם זהו מטבח מודרני המעוצב על-פי הטרנדים המובילים בעולם, מטבחים כפריים פרובנס המשדרים כאמור ביתיות וחום או מטבח אקלקטי המקרין אלגנטיות ותחכום.

לאורך השנים אלפי לקוחות מרוצים מעידים על איכות המוצרים אותם אנו מספקים. הבעת אמון המגיעה מיחס אישי ותכנון בהתאם לצרכי הלקוח. אנו מעניקים שבע שנות אחריות על מוצרי החברה; מוצרים בהם טובי המעצבים נטלו חלק כדי להביא אותו אליכם, הלקוח. אתם מוזמנים להיפגש עם מעצבי הבית שלנו בסניף הקרוב לביתכם, ולהנות ולהתרשם ממבחר הסגנונות העיצוביים של המטבחים שלנו אנחנו נשמח לתאם עבורך מטבח המותאם במדויק לרצונותיכם ולטעמכם האישי

השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 0732649010

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: