מטבח עם אי

מטבח עם אי: הרבה מעבר לפתרון פרקטי

מטבח עם אי הפך למחזה שכיח להפליא בשנים האחרונות, ונדמה שיש לכך את כל הסיבות שבעולם. כאשר משפצים או כאשר בונים בית, עולים הרבה הגיגים, שעל גבי נייר עשויים להיראות נפלא, בין הטרנדיים שבהם קיים מטבח עם אי. אבל הלכה למעשה, כאשר אתם מתחילים במלאכת העיצוב והתכנון של המטבח, בין אם זה מטבח סגנונות שונים, מטבח כפרי או מטבח מודרני, עליכם לתת את הדעה שלכם הודות במידה ורעיון זה יהיה מעשי ואיך הוא ייתן פתרון אידיאלי עבור תושבי הבית, אשר עושים שימוש במטבח, בשל כך כאשר מתבצעת בחירה בין מטבח עם אי או לבין דלפק יש לשים לב למגרעות לבין המעלות של כל חלופה ולוודא תועלת אל מול עלות ולהתייחס אל הדרישות של בני המשפחה כנגד המבנה והן הגודל של המטבח שלכם.

?מדוע נדרש מטבח עם אי

קיימים המון גורמים עבור בניית אי במטבח שלכם. קודם כל, החזות. פריטים אלו משקפים אקסקלוסיביות, הינם מאופיינים כשיא הטרנדיות הכי חמה ובכל מטבח מסוגנן הם נמצאים, בשל כך אי מוגדר במציאות של היום כפריט הכרחי, שכל מטבח אשר הינו פנסי אמור להתאבזר בהם. במקביל לכך, עליכם להבין, כי  עסקינן בשני פרמטרים זהים אך נבדלים זה מזה מן התשתית שלהם ובשל כך יש להיות עומדים על הפער ביניהם על מנת לבצע בחירה של החלופה הכי הולמת לדרישות שלכם. כדי לבצע החלטה מה נדרש עבור המטבח שלכן יש לבנות בו אי.

כשמו כן הוא, מטבח עם אי מהווה יחידה אינדיבידואלית הניצבת במרכז המטבח שלכם ולא סמוכה לארון או לקיר. לפעמים יחידה כזו תורכב מכיור, מכיריים ואף ממקומות של ישיבה עבור כל דרי הבית שלכם. על מנת לבצע החלאה במידה ועסקינן במענה ההולם אצכן, צריך לוודא את החסרונות ואת היתרונות של מטבח עם אי.

מטבח עם אי – חסרונות

אי למטבח לא יתאים כל מטבח מודרני, בדרך כלל הוא מעניק פתרון רק עבור חלל רב. בחלל יותר מועט אי עשוי לאטום את החלל אל מול הסלון שלכם ולהסב נזק בהרגשה של מרחב. בנוסף לכך, מרבית האיים גבוהים, דבר אשר הופך את האכילה בסמוך אליהם לפחות נינוחה, בשל כך כי ישיבה על כיסא של בר מייתרת את הדרישה בשולחן של אוכל מנגד עשוי אף לסבך את הסגנון ולהעמיס על החלל.

מטבח עם אי – יתרונות

יתרונות – אי למטבח מעניק שטח של אפסון ועוד עבודה. בחלל רב הוא ביותר מושך ואף טרנדי. הוא בא בהמון סגנונות, סוגים וגודל ומעניק המון לסגנון ולאווירה. צירוף של ארון תחת אי עשוי לשמש מי מבינכם עבור אפסון של מחבת ושל סיר ולעתים אי מייצר את הדרישה בשולחן אוכל, בשל כך שאפשר לסגנן אי בשני מפלסים ולייעד אותם למקום של אכילה.

?למי מתאים מטבח עם אי

לא משנה אם המטבח שלכם בסגנון קלאסי, מודרני או בין לבין, מטבח עם אי יכול להתאים לכם. מה שחשוב בבואכם לבחור מבטח עם אי זה לוודא שהשטח של המטבח שלכם גדול מספיק. האי גדול יחסית וגוזל הרבה שטח, ולכן מומלץ לוודא שהשטח הזה אכן ישנו, כדי לא “לנוק” את החלל ולהעמיס.

מאפיין נוסף של האנשים בהולכים על מטבח עם אי הוא אהבה עזה לבישול. אם אתם מוצאים את עצמכם מבלים זמן רב במטבח על בסיס יומי, מבשלים, אופים וכו’, זה יופי של פתרון בעבורכם. יש לכם יותר ספייס, ואם אתם לא שוהים לבד במטבח אלא  מטבח עם אי מהווה מענה נהדר עבור מי מבינכם אשר מעוניין להגדיל את שטח האפסון שלכם, באופן זהה את שטח עבודה שלו אפשר לתכנן אי שיורכב ממדף ומארון בו והן להפוך אותו למשטח של עבודה נוסף שאפשר לקצוף, למהול, לאפות ולבשל על גביו. עם בן משפחה לצדכם, לפתע שי לכם הרבה יותר מרחב. הכי נוח שיש.

מטבח עם אי: אין יותר פרקטי מזה

בראש ובראשונה, מטבח עם אי מהווה עניין פרקטי להפליא. יש לכם יותר ספייס להתפרש עליו, לכל מטרה שהיא. חלפו הימים בהם השיש שצמוד לקיר צריך להכיל את כל מה שחשוב, מכיריים והתנור, דרך משטח העבודה ועד הכיור. מטבח עם אי מאפשר לכם חלוקה יותר מרווחת של החלל, אז פשוט תנו לראש שלכם להשתולל לו.

באי עצמו אתם יכולים למקם כל מה שבא לכם, ובפרט מה שלא נכנס בשיש שצמיד לקיר המטבח. עוד משטח עבודה? אין בעיה. הכיור? בכיף. התנור, הכיריים, מקרר נוסף, מדיח הכלים? בקלות. שולן או בר לישיבה ולאכילה? רעיון מעולה.

שיא השיק במטבח עם אי

מעבר לפרקטיות (שכבודה במקומה מונח), מטבח עם אי מעיד עליכם שאתם עם האצבע על הדופק. ערים למגמות העיצוביות הכי נכונות של כאן ועכשיו, ולא חוששים לפעול על פיהן. אם אתם מרגישים שאתם אכן כאלו, אין ספק שזה הפתרון בשבילכם.

לא להתפשר עכשיו וליהנות ממטבח איכותי שנים ארוכות

כמו כל רכישה גדולה יחסית, לפני שקונים מטבח, חובה לעשות את כל הבדיקות הנכונות ולהגיע לאחר שעשיתם שיעורי בית.

עליכם לבדוק את הפירמה, את המוניטין שלה, להרגיש בנוח במהלך הייעוץ הראשוני, ולדעת בבטן שאתם סומכים על הברה הנכונה, כזו שתלווה אתכם על שהמטבח מותקן אצלכם בבית. מן הסתם, אתם שואפים שהמטבח יישאר איתכם במשך שנים ארוכות ואף עשורים. בדקל מטבחים לגמרי מודעים לכל הסעיפים הללו ולעובדה שרכישת מטבח היא לא עניין של מה בכך.

הצוות ישמח לייעץ לכם באדיבות ובסבלנות, לסייע לכם להבין האם אי אכן מתאים לכם, יכוון אתכם, יעזור לכם לקבל ויז’ן של התוצר הסופי, וכמובן יישאר איתכם הרבה אחרי מעמד ההזמנה והתשלום. בדיק לשם כך אנחנו נמצאים פה.

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים:







    השאר פרטים
    השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
    התקשר עכשיו: 0732649010

      בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: