חם מהמטבח כל הטרנדים הלוהטים בחדר הכי אהוב בבית

צבעים מעולם הרכב, מערכות אינטראקטיביות על משטחי עבודה ושימוש במתכות ואביזרים מיוחדים – גלו על כל החידושים במטבח הביתי

לחצו כאן לקריאת הכתבה עלינו באתר “בניין ודיור”

כדי להקנות לחזיתות המטבח מראה מצוחצח ומדויק, חברת מטבחי דקל משתמשת בצבעים ייחודיים המגיעים למעשה מעולם הרכב. כך למשל, המטבח שלפניכם הוא בעל מראה מודרני תעשייתי וכולל פלטה אפורה שהותאמה במיוחד בשילוב עם גוונים של חברת דופונט, המתמחה במתן צבעים לתעשיית הרכב. השימוש בו בחזיתות המטבח מאפשר צביעה איכותית יותר מבחינת מספר שכבות ואפקטים ייחודיים.

להשלמת מראה אלגנטי אך מפורט, ניתן לבחור בפאנל קדמי ללא ידית, כמו כאן, הנפתח בלחיצה אחת בלבד, וכתוצאה מכך מראה פאנל קדמי אחיד ונקי. לצד חזית המטבח המצוירת, ניתן לשלב גימורים במראה טבעי כמו פורני עץ, שייצרו חיבור הרמוני עם פרטי הנגרות השונים בחלל, ויצרו ניגוד מעניין בין משחק חומרים חמים וקרים.

עיצוב מטבח בסגנון ייחודי ודרמטי

השילוב בין הצבע השחור לעץ במבוק טבעי מספק תחושה של יוקרה, חמימות, וגם יחודיות. השימור על רקע בהיר יכול להבטיח חווית פתיחות ומרחביות, בעוד שהשחור מתן לו את הגרסה הדרמטית והמודרנית. בצורה כזו, יש לכם את היכולת להתאים את המטבח לטעמים ולסגנונות העיצוב שלכם, בין אם זה דרמטי ומרהיב או יותר קלאסי וחמים. השימור על רקע בהיר ונקי יכול להשאיר את המראה חד ונקי, והשילוב עם הפרטים בעץ מספק יצירתיות וחמימות. בכל מקרה, עיצוב מטבח מקורי ומרהיב, מתאים לכאלו שמחפשים להביא קצת דרמה ויוקרה לתחושה הכללית של הבית.

חזיתות ללא ידיות והשילוב של צבע אפוקסי שחור עם עץ במבוק טבעי מעניקים למטבח מראה ייחודי ומודרני. השילוב בין הצבע השחור הדרמטי לבין חומרים טבעיים יכול ליצור תחושה של יוקרה וחמימות בו זמנית. הצבע השחור, בזכות גווניו העמוקים, מקנה למטבח מראה עשיר ומפואר, והעץ במבוק טבעי משפר את התחושה של חמימות וטבעיות. השמירה על הרקע בהיר ונקי נועדה לשמור על המראה המרווח והמודרני, מוסיפה לתחושה של קלות וניקיון. הפרטים החמימים של עץ המבוק מזמינים את החום והביתיות למטבח, והם מהווים יצירתיות מוזרזת. בסך הכול, העיצוב הזה משלב בצורה מוצלחת בין האסתטיקה המודרנית לבין החמימות של חומרים טבעיים, ונותן למטבח מראה מיוחד ומודרני.

עיצוב של המטבח הכפרי בעידן המודרני

זהו סגנון ששומר על נוסטלגיה וחמימות, יחד עם התאמה לטכנולוגיה ופרקטיקות עכשוויות. שימוש בחומרים כמו הפליז והמתכות בעיצוב הכפרי משדר יצירתיות ועדכניות. הידיות הייחודיות והמעניינות משפרות את המראה הכללי של המטבח, והשימוש במתכות נוספות לעיצוב מוסיף לו עוד שכבה של יפהפיות.

בנוסף לפתרונות פונקציונליים ויעילים לאחסון ולעבודה במטבח בצורה מאורגנת. זה מוסיף לתחושה של יעילות ונוחות בנוסף לאסתטיקה הכפרית. הפרטים על הארון מזווה מעוצב, מתקן לייבוש כלים, ומקומות אחסון מאווררים לירקות מציינים את התחושה שהסגנון הכפרי אינו רק יפהפה אלא גם פונקציונלי ומתאים לצרכי החיים היומיומיים במטבח.

השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 0732649010

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: