המאפיינים של מטבחים יוקרתיים: לשדר יוקרה

מטבחים יוקרתיים: מי לא היה רוצה כאלה בבית שלו? משאלת הלב של כל מי שמצוי בתהליך שיפוץ המטבח היא לשדר יוקרה ולגרום למטבח להיראות כאילו נשלף מתוך ז’ורנל. אבל באותה נשימה, מטבחים יוקרתיים הם הרבה, הרבה מעבר.

לא מוותרים על אף סעיף בייצור מטבחים יוקרתיים

בשבילנו במטבחי הדקל, מטבחי יוקרה היא בראש ובראשונה חומרי הגלם. כל עץ נבחר בקפידה ובסבלנות אין קץ, ואין מרחק שאנחנו לא מוכנים לעשות כדי לספק לכם את חומרי הגלם הטובים ביותר שיש. כמובן כוח האדם שלנו מהווה אלמנט סופר משמעותי, ואנחנו דואגים שרק טובי המומחים יעבדו איתנו. ההקפדה אכן מוכיחה את עמה. העובדה שמעבדי העץ שלנו מגיעים עם שנות ניסיון רבות ניכרת בכל פרט, ואנחנו יודעים שאנחנו מעניקים ללקוחות שלנו את הטוב ביותר. כמו כן, אנחנו דואגים לשימוש במיטב הטכנולוגיות, כמו למשל מכונת ה – CRC שעמה העובדים שלנו מבצעים את עבודות החריטה.

מטבחים יוקרתיים? עניין של בחירה

כך, כשהלקוחות שלנו יודעים שאנחנו לא מתפשרים בשום פרט, אפשר להגיע לשלב הבא והאהוב עלינו במיוחד, הלא הוא העיצוב. מעבר לאיכות חומרי הגלם, יוקרה גם מגיעה מתוך העיצוב. עיצוב מטבח יוקרתי ומדויק צריך להיות גם על זמני, קלאסי ומדויק כך שיישאר רלוונטי בעוד כמה עשורים בדיוק כמו היום, וגם להיות טרנדי ורלוונטי למגמות המובילות של התקופה.

למרות שבמבט ראשון זאת נשמעת כמו סתירה פנימית, אנחנו יודעים שלא כך הדבר. בחירה מושכלת של טובי המעצבים שיודעים מה הם עושים, יובילו לכך שתוכלו להתגאות במטבח שלכם שהוא סמל סטטוס היום ובעוד 20 שנה, בדיוק באותה המידה. כמובן, בשביל להגיע לרמת הגימור הזאת יש צורך במומחים, ואצלנו במטבחי הדקל תמצאו מומחים שאוהבים את עולם המטבחים אהבת נפש, היכן שלא תסתכלו. אלו ישמחו להעניק לכם עצות, לתמוך, לעשות סדר בבלגן בין כל המונחים שסביר להניח שטרם הכרתם, ובסופו של דבר להעניק לכם את ההרגשה – בחרתם הכי נכון שרק אפשר.

השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 0732649010

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: