התקנה ובקרה

מטבחי הדקל מתמחים בעיצוב וייצור של מטבחים כפריים פרובנס ברמה גבוהה. מאחורינו אינספור עבודות של עיצוב וייצור מטבחי פרובנס יפהפיים.
אנו מעסיקים מתקיני מטבחים מקצועיים ומנוסים, הפועלים עפ”י הנחיות מדויקות ומפורטות המבטיחות התקנה איכותית ומונעות בעיות עתידיות. כל הפריטים נפתחים מהאריזה ע”י המתקין בשטח ואל מול עיני הלקוח. בשלב הראשון מתבצעת בדיקת תכולה, העמדת הארון ובדיקת התאמה למידות השטח ומיקומי נקודות החשמל והאינסטלציה. בשלב השני המרכיב מחבר את הארון התחתון אחד לשני כאשר לכל יחידת ארון מרכיבים 4 רגליים טלסקופיות הניתנות לכיוון ופילוס. המרכיב מבצע פתחים אסתטים לנקודות החשמל והאינסטלציה שבתוך הארונות. בשלב השלישי מורכבים הארונות העליונים תוך התחשבות במידות שהוגדרו בתיק הביצוע עם המעצב (עובי שיש וכו’). הארון מורכב על סרגלי תליה לחלוקת משקל נכונה ואחידה ואינו מחובר מתוך הארון בעזרת ברגים (דבר שמקובל בחברות אחרות ופוגם באסתטיות פנים הארון). בשלב הרביעי מורכבות הדלתות, הידיות ומבוצע כיוון. במידה ובסיום ההתקנה התגלו פריטים שדורשים התייחסות נוספת ממלא המרכיב כרטיס עבודה ומעביר למחלקת השירות להמשך טיפול. על הלקוח או נציג מטעמו להיות נוכח בזמן התקנת המטבח כדי לחתום על אישור התקנה ושביעות רצון.
כל מטבח עובר תהליך בדיקה קפדנית בכל שלב בתהליך העבודה. כל תחנה במפעל אחראית לאיכות ולשלמות המוצר היוצא ממנה. בכל תחנת עבודה קיימת עמדת פיקוח עם נוהל ברור לביקורת ולפסילה במידת הצורך. בסוף התהליך מאגד מנהל הייצור את כל מרכיבי המטבח מכלל המחלקות במפעל, מוודא את התאמתם לדרישות הלקוח ומאשר כי הם ראויים לאריזה לפני יציאה לבית הלקוח.
עיצוב מטבח
תהליך הייצור במפעלנו עומד בדרישות המחמירות והמדויקות ביותר והכל בכדי לתת מענה איכותי ושירותי ללקוח אשר יוכל ליהנות ממטבחנו בתנאים הטובים ביותר חומרי הגלם שאנו מייצרים אינם מדיפים רעלים ואין בהם חומרים מסרטנים, בנוסף רמת הדיוק נמדדת ומתבצעת כל פעם מחדש כדי לעמוד בדרישות התקן. נציגי מכון התקנים מבקרים את תהליך היצור ובודקים את חומרי הגלם שלנו כולל עובי, לחות וכו’ וכל זאת על מנת שלקוחותינו יקבלו את המטבח האיכותי ביותר לאורך זמן.
מטבח מודרני - סטפני ונטע לי
השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 077-2316229

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: