איך מרכיבים את המטבח המודרני? וואלה בית ועיצוב

מטבחי דקל הוקמה בשנת 1978 ומאז דוגלת בתקינות, תחכום ותעוזה. אז אילו צבעים פופולריים כיום ומהם סוגי המטבחים הפופולריים ביותר כרגע?

מטבחי דקל הוקמה בשנת 1978 ומאז דוגלת בתקינות, תחכום ותעוזה. אז אילו צבעים פופולריים כיום ומהם סוגי המטבחים הפופולריים ביותר כרגע? מטבחי דקל קיים כבר למעלה מארבעים שנה. שלושה שותפים בעלי חזון החלו לעצב ולייצר עולם שלם של מטבחים, ומאז ועד היום יציבות היא דבר אחד עבור החברה: שם החברה, ח.פ והבעלים נשאר אותו הדבר מאז הקמת החברה. החברה ומפעל יבנה ממשיכים לספק עוד ועוד מטבחים לאלפי לקוחות מרוצים.

מה השתנה במהלך השנים?

ייצור מטבחי דקל הינו כמעט כולו ממוחשב ומותאם באופן קפדני לצרכי הלקוח, ללא הגבלות תכנון ועיצוב למעט מוצרים בייבוא ​​בלעדי מחו”ל. מגוון מטבחים מיוצרים באמצעות ציפוי אפוקסי, פורנירים, פולימרים, אקריליק, תבניות וכל אופציה אחרת שקיימת בשוק, אמר המשנה למנכ”ל שלומי בר עוז: “אנו מוצאים מכל ספק מוביל את המוצרים הטובים ביותר, כך הלקוחות שלנו. לקבל את המוצרים האיכותיים ביותר מבחינת אביזרים וחומרי גלם. לאורך השנים הפילוסופיה של החברה הייתה להשקיע באיכות המוצר כדי להשיג שביעות רצון לקוחות ולהפחית תקשורת רעש”.

בר עוז מוסיפה כי ניתן לראות כמה חידושים ומגמות אופנתיות מעניינים במטבח בשנים האחרונות. כך למשל, השילוב של ריבוי חומרים, גימורים וחומרים אקזוטיים במטבח אחד, השילוב בין מכשירי חשמל מתקדמים ופתרונות אחסון יצירתיים “לכל הנושא של חווית מטבח וחווית בישול יש משמעות מרכזית כיום”. שינויים מודרניים נוספים הם קולטי אדים נסתרים, הממוקמים באי במרכז המטבח ולא בתקרה. דלתות הזזה שמסתירות מכשירי חשמל גדולים או אזורי עבודה, וכן מתלים תלויים ויחידות פתוחות העשויות מסגרות ברזל, אם כי החלק העליון כמובן קצר מלהכיל.

אילו סוגי מטבחים פופולריים כרגע?

מטבחים מודרניים עדיין דומיננטיים, צבע אפוקסי עדיין דומיננטי, ידיות מונוליטיות, פורנירים נכנסו חזק, לחלק מחומרים אקריליים יש לפעמים בעיות אופנתיות, הם משתנים כל שנתיים או שלוש על סמך התנהגות השוק בשלושים השנים האחרונות פעם אחת”.

מהם הצבעים החזקים בשוק?

“יש ביקוש רב לגוונים כהים. מטבחים שחורים, פורניר אגוז אמריקאי ועוד. למרות זאת, הלבן נותר הצבע השולט והמודרני. עם השנים גווני מוקה ואפורים עשו כניסה חזקה”.

הרוב המכריע של הלקוחות (כ-80%) עדיין בוחרים במטבחים מודרניים, יוקרתיים, מלוטשים, בעוד שמטבחי פרובנס ואפשרויות דומות מתאימות בעיקר לאנשים עם טעם ספציפי. הקונספט המרכזי הוא מטבח ללא יותר מדי “בלגן”, אך כמובן שניתן לשלב בו אלמנטים ממטבחים אחרים. “יש גם קונספט של צלעות גבוהות ואז המטבח ממשיך במתחם התחתון”, מוסיפה בר עוז. “אנשים אוהבים חדשנות בתכנון ובפריטים ורוצים ליצור מטבחים אחרים.”
הקונספט של מטבח דקל הוא שהמטבח הוא חלל, חלל של עיצוב וחוויה, החלל המרכזי של הבית בו הלינה צריכה להיות מחבקת ומסבירת פנים, חלל שיגרום לכם ולאורחים לרצות להישאר ולשבת בו. זה, ולא עזב. את הגישה המודרנית והמעניינת שלהם ניתן לראות בתערוכה שנפתחה לפני כחודש בראשון לציון: “שינינו את הנושא בהשוואה לחברות מתחרות”, אומר בר עוז. “מבנה התצוגה נראה מאוד תעשייתי, עם בלוקים ומערכות חשופות. אפשר לשלב הארדקור עם אולטרה מודרני בלי שום בעיה, והלקוחות אוהבים את המגוון והנועזות”.

כך אנו נותנים ללקוחותינו להבין שכיום ניתן לבצע הכל באמצעות שילוב חומרים. המצגת נועזת, עם גרפיטי על הקירות, בטון חשוף והמטבח יוצא מן הכלל.

השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 0732649010

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: