איך לשדרג את המטבח בלי לעבור דירה?

המשבר הכלכלי גרם לרבים לשנות את תכניות השיפוץ ומעבר הדירה ולהסתפק רק בחלק מהתכנון המקורי. ובכן, אם אתם נמנים על אלה שתכננו שיפוץ כולל בבית ונאלצים כעת להסתפק בשיפוץ נקודתי בלבד – אולי כדאי לכם להסתפק בחדר המרכזי בבית – המטבח?

המטבח הוא החדר בבית בו אנו מבלים שעות רבות: בישול, אכילה, אירוח, שיחות נפש אל תוך הלילה, קריאה עם כוס קפה ועוגה טובה ועוד… הסטטיסטיקה בישראל מעידה כי בממוצע אנו מחליפים מטבח פעם ב-10-12 שנה ומחירו של מטבח קלאסי ממוצע הוא לא פחות מ-20 אלף שקל. הישראלים גם מדורגים בין שלושת המקומות הראשונים במשך זמן השהות במטבח ובין שני המקומות הראשונים בעולם באכילה בשטחו. אם כך – חשוב לתכנן היטב את מלאכת שיפוץ המטבח.

לדברי חיים סמרי, מנכ”ל מטבחי הדקל

לרוב מלאכת תכנון השיפוץ במטבח מתמקדת בעיקר בהחלפת ארונות המטבח אך, בפועל המלאכה מורכבת הרבה יותר וצריך להקדיש מחשבה גם למשטח העבודה, למטהר מים וכמובן – למכשירי חשמל“.

איך לשדרג את המטבח ביעילות ובמחיר משתלם?
דרך קלה ומשתלמת ביותר לשדרג את המטבח שלכם זה בעזרת חיפוי קיר זכוכית למטבח. חיפוי קיר זכוכית זה למעשה פלטה מזכוכית אשר ניתן לעצב בהתאמה אישית לפי צבע ותצורה שתתאים לכם ומודבקת על הקיר מעל שיש המטבח.

מעקה זכוכית למטבח

היתרונות של חיפוי קיר זכוכית במטבח הם ראשית ההגנה מפני רטיבות ולכלוך של קירות המטבח, בשונה מחיפוי של קרמיקה או בלטות בחיפוי זכוכית אין רובה אשר יכולה להישחק או להתלכלך במהירות ודורשת מילוי וניקוי מדי פעם.

בנוסף חיפוי זכוכית משדר יוקרה ומאפשר לך לבחור עיצוב של אבנים או שיש יוקרתי שיכול להגיע לסכומים גבוהים מאוד, חיפוי הזכוכית משרה את אותה יוקרה בהרבה פחות כסף, יכולה להתאים את עצמה לכל סוג מטבח או לשנות את המטבח שלכם למטבח שתמיד רציתם.

להלן עצות חשובות לתכנון השיפוץ במטבח בימי משבר

באדיבותו של חיים סמרי, מנכ”ל מטבחי הדקל:

    • בדקו ראשית את מבנה חלל המטבח, את גודלו ואת פתחיו: אם רוצים לבנות אי במרכז המטבח גודל החלל הוא קריטי בכדי לוודא שיהיו מעברים נוחים וזרימה בחלל.
    • החליטו מראש אילו מוצרי חשמל אתם מעוניינים להחליף בכדי לוודא שתכנון המטבח נעשה בהתאם ותוך התחשבות בסוג ובגודל המכשיר.
    • הגדירו את הצרכים המדויקים הנדרשים למטבח – דבר שיחסוך הוצאות מיותרות.
    • חשבו מראש על שטחי האחסון הנדרשים, מקומות ישיבה, גישה נוחה לכיריים, למקרר ולכיור.
    • אם יש מגבלת תקציב השקיעו פחות בגימיקים ושימו דגש על עיצוב פרקטי ופונקציונאלי.
    • התאורה הטבעית במטבח חשובה ביותר ולכן יש לבדוק את מיקום החלונות: אם מתכננים מטבח מעץ כהה חשבו שיהיו חלונות גדולים כדי שהמטבח לא ייראה צפוף. אם יש מעט חלונות בחלל המטבח – רצוי להשתמש בצבעים בהירים היוצרים אשליה של חלל מרווח.
    • בדקו נקודות חשמל, מים וגז וודאו שהם מתאימים למבנה העיצובי של המטבח החדש. זאת על-מנת שלא תצטרכו לעשות שינויים רבים הכרוכים בהוצאות מיותרות של בעלי מקצוע.

והכי חשוב: הקפידו לרכוש מטבח אצל חברה ותיקה, מוכרת ואמינה.

השאר פרטים
השאירו הודעה ונחזור אליכם בהקדם
התקשר עכשיו: 0732649010

    בואו לתכנן ביחד איתנו את מטבח החלומות שלכם! לפגישת ייעוץ חינם עם מעצב/ת פנים השאירו פרטים: